אם תצליחו בתחום האופנה, תוכלו לקוות לקבל עבודה אצל אחד מהמעצבים הבינלאומיים בעולם:

עבודה בחו"ל בתחום האופנה היא עבודה נוצצת ומלאת פאר. הולכים לתערוכות ולתצוגות אופנה כל הזמן. מתעדכנים עם האופנה הפריזאית והלונדונית החמה ביותר, ומתקרבים למרכז הסטייל של העולם.

עבודה בחול באופנה מתאימה לאנשים שיש להם כישרון וחוש טבעי לאופנה, להתאים צבעים ולזהות את הפריט האחד שיעשה את המראה המושלם. פה אין מקום לממוצע, חייבים להצטיין. אם אתם קוראים קבועים של כל מגזיני האופנה המובילים כמו ווג או קוסמופוליטן, יתכן שכדאי לנצל את התחביב ליותר מצפייה בקטלוגיםשל רשתות אופנה.

שהיום, יותר מאי פעם, פתוחות בפניכם אפשרויות ללמוד בחו"ל ולעבוד בחו"ל בתחום האופנה.

איך עושים את זה?

עיצוב אופנה הפך בשנים האחרונות לתחום נחשק מאוד, גם לישראלים, וקיימים מוסדות אקדמיים רבים שפותחים את שעריהם לאשפי האופנה.

עבודה באופנה באיטליה

מי שלומד עיצוב אופנה באיטליה, ומוצא עבודה שם, ירווח לו. לאיטליה יש סטייל שחוצה גבולות. הכל מעוצב שם, החל מחנויות הבגדים ועד הירקנייה. עם ביגוד אופנתי ואקססוריז ביד אחת, וכוס קפה ביד שנייה, אתם תזעקו שיק כשתעבדו באיטליה.

כל מי שנמצא באיטליה בסוף מצליח להשתלב בשוק העבודה, באחת מהחברות המובילות בעולם בתחום האופנה הנמצאות באיטליה, כמו  "ארמאני", "מקס מרה" ו"ראלף לורן".
יש מגוון תחומים הפרוסים בפניכם: עיצוב אופנה, עיצוב טקסטיל, עיצוב אביזרים, עיצוב תכשיטים, שיווק אופנה, תקשורת בענף האופנה, שיווק ותקשורת בענף האופנה, עבודה כסטייליסטים ועוד.

עבודה באופנה באוסטרליה

 שם תוכל להשתתף בתחרויות עיצוב יוקרתיות ולהשתלב בתעשיית האופנה.

ואם חשקה נפשכם לעבוד בחו"ל ביעד אחר, אל דאגה- כאחד מהמקצועות המבוקשים ביותר כיום, אפשר לעבוד בעיצוב אופנה כמעט בכל מקום. אפשר לנסות את המזל באחת מבירות האופנה הגדולות, דוגמת ניו יורק, פריז או לונדון, וכן יעדים יותר אקזוטיים. לא משנה איפה תבחר, עבודה בחו"ל באופנה תביא לך סיפוק ויתכן שתהפוך אותך לכוכב הבא. תוכלו להתעדכן באירועי עיצוב באוסטרליה כאן.

One thought on : עבודה בחו"ל באופנה

    קרין טריפ

    4 באפריל 2013

    יש לי אזרחות ישראלית ואזרחות אירופאית,אני דוברת אנגלית ועברית שותף,יש לי נסיון במכירות במיוחד בתחום האופנה שאני מאוד אוהבת,אני מאוד אחראית ורצינית,יש לי המון בטחון ואני מאוד חברותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.