כולם יודעים שרעיון החזיות עובד, הם מעוצבות לתמוך ואכן הן תומכות. אבל מה שחלק גדול מאיתנו לא יודע זה כיצד התעשיה הפכה את החזיה מהיעוד המקורי שלה, להוות כמחוך תומך לבעלות עצמות כבדות, למוצר שמשתמשים בו היום כמעט כל הנשים ללא הבדל בגזרה או משקל.

הרעיון המרכזי של החזיה היה לשמור על החזה שלא "ינדוד" דרומה לא יפנה לכיוון "מזרח-מערב", ישנם סוגי חזיות שמפנות את החזה לכיוון "צפון" אך החזיות האלו המכונות פוש אפ הם גרסה חדשה יחסית למוצר הקיים. אז אם החזה פונה דרומה ישנה בעיה עם התאמת החזיה הספציפית.

צורכי החזיות בימינו אנו

החזיות היום מעוצבות לשני צרכים, הראשונה וכנראה הכי חשובה זה הנוחות. אל תשכחו הרי בשביל זה החזיה הומצאה מההתחלה- כדי ליצור משהו נוח. הסיבה השניה יותר מעורפלת, רוב מעצבי ההלבשה האינטימית יגידו שהסיבה היא מעשיות. כמובן שזה נכון, אך אם נלך רחוק יותר עם הסיבה הזאת נגיד גם לסיבה נוספת שלא נכללה והיא שהחזיות פשוט נראות טוב.

אבל אם את החזיות לבשו כבגדים תחתונים, למה חשוב לנו איך החזיה נראת? יש מספר רב של סיבות לכך, אחת מהם זה הבטחון העצמי של הבחורה שלובשת את החזיה , אם אשה יודעת שמה שהיא לובשת, ואפילו אם אף אחד לא רואה, יפה וסקסי, אז זה יגרום לה להרגיש יפה וסקסית.

מגוון החזיות העצום שישנו כיום בשוק מאפשר לכל אחת מאיתנו למצוא לעצמה את החזיה שאיתה היא תרגיש הכי סקסית, הכי מושכת והכי נחשקת…קשה לי להראות לכם כאן את כל הסוגים אבל אני יכולה להמליץ לכם על אתר אפרודיטה לדוגמא שבו יש מבחר רב של חזיות סקסיות…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.