photo detail

החוף בימי הקיץ החמים הופך לתצוגת אופנה ענקית. כל בחורה שמגיעה לשיזוף עמוק חושפת בפני המתרחצים את בגדי הים האופנתי שלה ואלה שוטפים עיניים בבגד הים ובמי שמתחבאת בתוכו. מצעד הראווה הזה מהווה סיבה מעולה להצטייד בבגד ים מקסים בו תרגישי הכי נח בעולם. כיצד בוחרים את בגד הים המתאים? לכי על סגנון אישי, שמשקף אותך, אם זה בגוונים ל בגד הים, בגזרה שלו, במידת החשיפה ובאביזרים הנלווים.

סטייליסטית של עצמך

להיות או לא להיות בטרנד?  בכל עונה מככבים שלל בגדי ים מושכים שמשקפים את מיטב הטרנדים הרטובים. אך לא תמיד תידלקי דווקא על הבגד שהכי לוהט בזירה ולעיתים תעדיפי את בגד הים הותיק שלך בגרסא מעודכנת או גזרה שכבר ניסית וידוע לך שמבליטה את נתונייך הטבעיים ומחמיאה לגופך. כלל מספר אחד הוא להיות שלמה עם מה שבחרת, בין אם מדובר באותו בגד ים בשינוי גוון ובין אם מדובר בטרנד חדש שחששת לנסות אך החלטת בסופו של דבר לככב בו בחוף הרחצה.

אטרף המדידות: מדדי כמה שיותר דגמים של בגדי ים מחברות שונות ומסוגים שונים, כי תמיד טוב לנסות בגדי ים חדשים – יתכן שטרם גילית למשל שגזרת טנקיני יפה לך. הגיעי לחנות עם חברה בעלת טעם טוב, עמדי כמה שיותר זמן מול המראה והסתובבי לכל הכיוונים כדי לבדוק כיצד בגד הים נראה מכל הצדדים האפשריים. קחי בחשבון שכשתשתזפי בגד הים ייראה עלייך עוד יותר סקסי מכפי שהוא עכשיו.

הנוחות קובעת: נכון שאת רוצה להראות שווה במיוחד, אבל לא תמיד בגד הים שיעשה לך את הגוף הכי יפה יהיה לך נח. ובכל זאת, אם את לא רק בקטע של בטן גב וגם אוהבת לשחות, לשחק מטקות או לרוץ על החוף, כדאי שבגד הים יהיה לך כמה שיותר נח, שלא תדאגי שהכתפיות ישתחררו לפתע או התחתון יצנח למטה. נסי להדס בחנות עם בגד הים, להתכופף, לדמות תנועות שחייה ולראות שבגד הים עדיין יושב עליו פרפקט.

שלם או ביקיני: התלבטות קשה. מצד אחד, ביקיני נתפש כפריט סקסי יותר מאשר בגד ים שלם. מצד שני, כיום יש בגדי ים שלמים מחטבים להפליא ובעלי טאץ' מסוגנן מאוד. ההחלטה הנכונה היא להצטייד באחד מכל סוג לכל מקרה, לפי החשק או בהתאמה לפראו או לכל אביזר נילווה שבחרת לשלב בהופעתך. אם החלטת בכל זאת להסתפק באחד: בחרי בזוג שיהיה שימושי עבורך וכמובן יגרום לך להרגיש בו סקסית ויפה.

מיקס אנד מאץ': פעמים רבות תבחרי ביקיני במידה מסויימת לפי מידת החזה שלך או אגן הירכיים ואז תגלי שבעצם את לא באותה מידה בשני האזורים השונים בגוף. הכי טוב זה לערבב בין הפריטים וליצור שילובים שיתאימו למידות גופך. את יכולה להצטייד במידת מדיום בחזה וסמול בתחתון וכולי ואת יכולה גם לבחור לעצמך, למשל, חזייה שחורה מנוקדת ותחתון שחור מפוספס עם לבן וכל שילוב בנראה לך מדליק במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר