photo detail

אין כמעט אישה שתעמוד בפני זוג נעליים מעוצב וייחודי. גם הנשים הסולידיות ביותר יחזיקו ארסנל של עשרה זוגות ויותר. לכן, מפתיע שרק בשנים האחרונות החלו לצוץ בארץ קורסים המלמדים על עיצוב נעליים באופן מקצועי.

הקורסים הקיימים היום לעיצוב נעליים מספקים הצצה אל עולם האופנה הגדול, ומלבד האפשרות ללמוד כיצד לייצר נעליים בצורה עצמאית, הם יכולים להיות התחלה של רומן נפלא עם עולם האופנה. כדי להפוך את החלום למציאות, יש לגשת לאחד המוסדות המציעים לימודים בתחום – כיום ישנם מעטים עדיין, אך המגמה מתפשטת אט אט.

קורס עיצוב נעליים אינו ארוך במיוחד, כשלושה חודשים או מעט יותר ועולה בין 4,000 ל-6,500 ₪. נלמדות בו שיטות העיצוב, שימוש בחומרי הגלם הרצויים, הרכבת הנעל על כל היבטיה, עיצוב אישי וכדומה. ואחרי שהבנו מה מחכה בקורס, כדאי להכיר את הנעליים החמות של הקיץ הקרוב…

רצועות ושרוכים בכל מיני צבעים…

אם נרצה להכליל, בגדול, על קולקציית הנעליים המעוצבות של קיץ 2011 נוכל להגיד כמה דברים: הן מלאות בחורים, פתחים, שרוכים ורצועות. הן יותר ויותר מדברות אל היסטורית הנעליים ומושפעות ממנה מאוד. ומעל לכל – הן צבעוניות.

עיצוב נעליים, נכון לקיץ 2011 הוא עיצוב שמח ויוצא דופן. כחול, סגול, צהוב, אדום וירוק מתערבבים יחד לנעל שמחה ומהנה, ובעיקר בלתי שגרתית. כך הן הנעליים של כריסטיאן דיור נכון לעונה החמה הנוכחית, אותן ניתן למצוא בכל רשתות הנעליים הגדולות.

גם דולצ'ה וגבאנה החליטו הקיץ ללכת על הסטייל הצבעוני (והמעט מוזר אפילו) והוציאו לשוק קולקציית קיץ צבעונית, שכוללת גם שימוש בפריטים נוספים שלא תראו בכל נעל, כמו נוצות ופרחים – ואפילו זרים קטנים. לא כל אישה תסכים לצאת ככה לרחוב, אבל מותגי היוקרה של קיץ 2011 בהחלט הולכים על קו נועז ומיוחד.

נעלי אלדו (נמכרות בחנויות הרשת ברחבי הארץ) מבטיחות הקיץ עיצוב נעליים אלגנטיות ורשמיות עבור גברים, וקו פראי בהחלט עבור נשים. אם בצד הגברי תמצאו נעליים בצבע בז', חום ואוף ווייט, אצל הנשים תמצאו נעליים מנומרות, מלאות בנוצות (שוב..), אדומות ועוד. כנראה שבכל מקרה לנשים יהיה מעניין יותר הקיץ בתחום הזה.

מעצבי הנעליים מבית NINE WEST ו- VINCE CAMUTOימשיכו להתחרות ביניהם על מכירת נעלי ערב לנשים. לשתי החברות קולקציות דומות יחסית, גם הן צבעוניות ומעניינות. את הנעליים של שתי החברות ניתן למצוא בחנויות הבית – NINE WEST כבר פועלת בארץ כמה שנים ואילו חנויות VINCE CAMUTO נפתחו בשנה האחרונה.

גם חנויות הבגדים מבטיחות לנו נעליים מעוצבות ומעניינות

אחת התופעות המבורכות של השנים האחרונות היא הכניסה של חנויות הבגדים גם לתחום הנעליים – ובגדול. אם פעם היינו יכולים לקנות בהן רק בגדים, הרי שהיום החנויות משקיעות לא פחות בקולקציות עיצוב נעליים.

רשתות כמו לוצ'י, ספרינג, twentyfourseven, קסטרו, רנואר ואחרות מחזיקות ומחדשות את מלאי הנעליים שלהן מידי עונה – ואלו נעליים מעוצבות וייחודיות לרשת. ניתן למצוא בחנויות הללו נעליים לנשים ולגברים, נעלי יציאה ונעלי יומיום.

כמות החנויות שמציעות לנו נעליים איכותיות גדלה מיום ליום גם בישראל, כמו בעולם כולו. עיצוב נעליים הוא כבר לא תחום שולי ומינורי, אלא תעשייה שלמה שמפרנסת רבים ועונה על צרכיהם של רבים עוד יותר. קולקציית קיץ 2011 מבטיחה להיות מעניינת, שונה ואפילו מעט לא שגרתית – לשמחתם של כל אוהבי התחום.

One thought on : נעליים מעוצבות מובילות לקיץ

    נטלי

    7 בספטמבר 2011

    תשמעו, יש הרבה נעליים בתמונה שגרמו לי להזיל ריר!!!! האם הן של חברה מסוימת או שעשיתם מישמש מנעליים של מספר חברות?
    היכן ניתן להשיג את הנעל השחורה עם הנקודות? (הימנית בשורה 3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ