photo detail

 את עוברת בין עשרות החנויות לאורך השדרה, מודדת, בודקת ומסתכלת במראה – וכלום. שום דבר שם לא באמת מתאים למה שאת רוצה וללוק שאת מחפשת ליצור. איך תשיגי את החצאית עליה את חולמת יותר מכל? בעזרת תפירה של אחת כזו בעצמך ובמו ידייך. לא רק שתשיגי כך את מה שתרצי בלי תלות באיש, אלא שגם תהיי גאה בעצמך על ההישג.

 אז איך תופרים חצאית?

 אחת האפשרויות היא, כמובן, ללכת ללמוד קורס תפירה מקצועי או אפילו להתקבל לתואר בתפירה, שיהפוך אותך לתופרת מקצועית. אבל אנחנו כאן רק כדי לתת לך כמה טיפים לגבי חצאית ספציפית שתרצי להכין לעצמך, ולא מתיימרים להחליף לימודי תפירה כאלו ואחרים. אנחנו מלמדים – על רגל אחת – איך לתפור חצאית בבית, בכוחות עצמך.

 הנה כמה נקודות חשובות

  • תפירה של חצאית צריכה להתחשב בהיקף של הגוף ולא רק ברוחב המותניים. לכן, עלייך לבחור רצועת בד שתהיה גדולה מספיק להקיף את כולך – ועוד חצי ממך (למטרות כאלו ואחרות שנעשות במהלך התפירה).
  • בחרי בד שאת אוהבת את המגע שלו, וצבע שאת נהנית לראות על עצמך. חישבי על השילובים המוצלחים ביותר שעטית על עצמך לאורך השנים – כל אלו יקלו עלייך בבחירת הבד המתאים.
  • מומלץ לרכוש בד בכמות כפולה מזו המתאימה להיקף שלך, כדי לאפשר טעויות ושגיאות בניסיון הראשון. לרוב – גם בתפירה – הניסיון הראשון הוא רק טיוטה, בה מבינים כיצד לנהוג להבא.
  • שקלי הוספת תוספות שונות, כדי לתת לחצאית מראה קצת אחר: תחרה, דוגמאות מבד שייתפרו בנקודות מסוימות על החצאית ועוד. אלו יבטיחו לך הופעה מיוחדת וימשכו תגובות נלהבות מהסביבה.
  • בכל שלב של התפירה אל תשכחי להשתמש בשוליים – אולי מהדברים החשובים ביותר במהלך תפירה של כל בגד. השוליים ישמשו אותך לתיקונים, למקרה בו התבלבלת בחישוב, לנקודות מפגש בין הבד הרגיל לתחרה ועוד.
  • אל תשכחי לשרטט את דוגמת החצאית על הבד גם על פי האורך שאת מייעדת לה. יש הבדל גדול בין חצאית מעל הברך או מתחת לברך וחצאית עד לקרסול. בדקי היטב את השרטוטים, כדי שלא תתפרי חצאית במידות אחרות ממה שתכננת.
  • חישבי מראש על סגנון החצאית – האם זו תהיה חצאית מיני, טוטו, שכבות וכדומה. לכל סגנון לבוש כזה יש שיטת תפירה אחרת וחשוב שתתכונני לזה, הן מבחינת כמות הבד והן מבחינת התפירה.
  • הכיני מראש את כל ציוד התפירה שלו את זקוקה, או במילים אחרות: חוטים, מכונת תפירה, סיכות, מספריים, עיפרון שרטוט מיוחד לעבודה עם בד, משטח עבודה רחב וישר וכמובן: הבדים שבחרת.
  • החלטת שהחלק העליון של החצאית יהיה תפוס בגומי? השאירי לו גם כן מרווח של עד חמישה סנטימטרים, כדי שתוכלי להשחיל אותו בקלות ולהתגבר על נקודות בהן את עלולה 'לפספס' מעט.
  • אם אינך מנוסה במלאכת התפירה, השתדלי להשתמש במכונת תפירה אוטומטית ככל האפשר, ולא כזו שמאלצת אותך להשחיל חוטים ולקבוע זוויוֹת מדויקות בהן החוט יימשך על ידי המחט.
  • תפירה היא עניין של סבלנות רבה. ייתכן ותפירת החצאית, במיוחד למי שלא התנסתה בכך בעבר, תימשך כמה שעות טובות ואפילו כמה ימים. אל תאבדי את סבלנותך וחישבי תמיד על התוצאה הסופית – חצאית נפלאה שעשית במו ידייך.

רוצות להרחיב את הידע? מצאתי אתר מדליק ברשת: www.sew.co.il או בשמו: "תפרנים" שמציג בתי ספר לתפירה ברחבי כל הארץ, מדריכים ופורום.
ואם הפוסט עשה לכן חשק ללמוד בצורה מקצועית תפירה , בית ספר מומלץ היא המדרשה לאופנה בה תמצאו קורסי תפירה למתחילות, עיצוב אופנה ובניית מלתחה אישית

אהבתם? אני מחכה לתגובות, רעיונות טיפים נוספים ואולי מדריכים ונושאים שהייתם (או הייתן :)) מעוניינים לקרוא עליהם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר