photo detail

אנשי המקצוע מתום האופנה והתדמיתנות מבלים שעות בימי צילומים. אלו יכולים להיות ימי צילום לדוגמנות, לפרסומות או מגזינים, ואפילו יום צילום כמתנה לאדם שחוגג יום הולדת. כך או כך, מדובר ביום עבודה מאוד מאומץ, ולכן חשוב מאוד לדעת איך להתכונן לקראתו.

ראשית, חשוב לדעת כי בעולם האופנה, יום צילומים הוא יום אשר מוגדר כשמונה שעות רצופות של עבודה. חצי יום צילום הוא ארבע שעות. על פי זה, כדאי לתכנן ולהתכונן לעניין, משום שגם שמונה שעות – אשר נשמעות כמו פרק זמן ארוך מספיק – יכולות להתברר כלא מספיקות אם תכנון לוח הזמנים לא נעשה כראוי.

לתאם עם כל אנשי המקצוע

החלום של כל איש מקצוע מעולם האופנה בימים כאלו, הוא אדם אשר מסוגל לתת מענה על הכל: גם סטייליסט, גם מאפר, גם מעצב שיער – כל אותן יכולות באדם אחד. אבל, מאחר וזה לא באמת קיים (ואם כן, כנראה שהרמה של כל אחד מהשירותים שייתן אותו אדם תהיה בינונית ומטה), צריך לדעת בראש ובראשונה כיצד לתאם את העבודה עם כל אחד מהם.

חשוב מאוד למצוא אנשים קבועים איתם תעבדו, משום שכך תדעו תמיד מה אתם מקבלים. בתחילה כמובן זה לא יהיה אפשרי, אך עם הזמן לא תתקשו ליצור לעצמכם מאגר של אנשי מקצוע בכל אחד מהתחומים הללו.

שנית, וזה משהו שמלמדים בכל קורס סטיילינג או אופנה, חשוב לתאם את הזמנים מול אנשי המקצוע הללו מראש, בצורה מאורגנת וברורה. חשוב לא פחות לעשות זאת כך שנשאר מספיק זמן לכל אחד, כדי שאף אחד לא יצטרך לחכות שהשני יסיים. שעתיים לכל אחד מהם – מאפר, סטייליסט, מעצב שיער וכו' – יהיו די והותר.

לחשוב היטב על הסדר הנכון ולתכנן לו"ז לכל היום

מומלץ מאוד להכין לו"ז מסודר של כל היום הזה, משעת ההגעה של ה'אובייקט' המצולם, כלומר הדוגמנית או הפרזנטור ועד לשעה שבה היום הזה מסתיים לגמרי. זה יעזור מאוד לארגון נכון ויעיל של כל השלבים באותו יום ויחסוך שעות של המתנה מאנשי המקצוע.

מי שלרוב ממתין הרבה יותר מכולם לתורו הוא הצלם ולכן, מומלץ לתאם איתו מראש על עבודה בסטודיו שלו, מבלי להפריע לו לעבוד על פרויקטים אחרים. חשוב מאוד כמובן גם להגיע אל הסטודיו ולהבין היכן הכל נמצא, אילו דברים כבר קיימים בו וכמובן – איך להגיע בקלות ובמהירות אל המקום.

הסדר של הופעת אנשי המקצוע חשוב לא פחות. לדוגמא, עיצוב השיער צריך להיעשות לאחר האיפור, אך אם כלולה בזה גם תספורת – היא צריכה להיות ראשונה. הסטייליסט יבוא בדרך כלל בסוף, משום שהוא מתאים את הלבוש אל האיפור ומראה השיער, ולאחר כל אלו – הצלם כמובן, שיבצע את הצילומים המבוקשים.

תמיד כדאי להקדים מעט

במיוחד כאשר מדובר על יום צילום במרכז הארץ, מומלץ מאוד לא להשאיר פתח ליד המקרה. פקקים ובעיות בדרך הם עניין שגרתי מאוד בגוש דן, ולכן חשוב להגיע מספיק זמן מראש למקום הצילומים, כדי לא להילחץ.

כך תאמרי גם למי שהזמנת להצטלם. זהו האדם החשוב ביותר, מן הסתם, באותו יום צילומים ואם הוא יאחר – כל יום הצילומים הזה עשוי להתעכב. לכן, כאשר האחראי על יום הצילומים והאדם המצטלם מגיעים בזמן, כנראה שהכל יתקדם על פי התכניות.

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ