photo detail

להתלבש בסטייל, להראות בסטייל הנכון, להציג ולהתאים את הסטייל המתאים לך, כל כך הרבה תחומים שהסטייל נכנס אליהם, אבל מהו הסטייל הזה שכולם מדברים עליו. האם הוא כולל רק כמה פרטי לבוש שזרוקים בארון או שיש בו הרבה מעבר.

 המאמר נכתב באדיבות Milly

  לפני שאנחנו מתחילים לדבר על הסטייל, כיצד נבנה ונבחן סטייל, יש להבין תחילה את המושג. סטייל היא מילה חצי סלנגית שחדרה למילון השפה האנגלית מזה שנים על גבי שנים שבעברית פשוטה פירושה "סגנון".

 אבל האם ניתן להגדיר מהו הסגנון הכדאי ביותר ולהכליל את הסגנון המומלץ על אוכלוסיה רחבה? במקרה זה, נבחר בתשובה הישראלית המצויה: לעיתים כן ולעיתים לא.

 כמובן שכמו אופנות מתחלפות רבות, גם סגנונות וסטייל מסוים וגנארי ניתן להתאים לחלק גדול של האוכלוסייה. כל נושא הסגנון, כמו תחומים רבים בעולם האופנה והתדמית, הוא תחום רחב היקף, שלא ניתן לדבר עליו על רגל אחת, אבל אפשר בהחלט לנסות…

  אז מה הסטייל המתאים לי ביותר?

 סטייל, יכול להיות כל דבר, הכל מהצורה בה אדם מדבר, דרך צורת ההתנהגות שלו, הטמפרמנט וכמובן הלבוש המאפיין אותו. שינוי סטייל, שינוי סגנון או תדמית, היא צורה מחשבתית מסוימת שמתבטאת בכמה משתנים ומושפעת מכולם. התאמה נכונה של סטייל למשל יכולה להוות השפעה משמעותית על סגנון ההתנהגותי של אותו אדם.

 שינוי סטייל של אדם, והיכולת לתת לו את הכלים להיות מודע לעצמו במישורים שונים, ישפיעו בדרך כלל אם כי לא תמיד גם על ההתנהגות שלו כלפי עצמו וכלפי הסביבה.

 בעת בחירת בגדי נשים מעוצבים לעומת בגדי ספורט לנשים צורת ההתנהגות שלנו משתנה גם אם לא שמנו לב לכך.

חשבו על כך, האם ההתנהגות שלכן בשמלת ערב באירוע מכובד תהא זהה להתנהגות שלכם בעודכם לבושים ג'ינס וטישרט בפאב שכונתי עם חברים? גם אם אתם הנשים המעודנות ביותר שנולדו והילכו אי פעם על פני הכדור, השוני ההתנהגותי בשינוי הסגנון תשתנה באופן כמעט אוטומטי.

  האם ניתן להתאים כמה אפשרויות סטייל לאדם אחד?

 כמובן שכן, העניין תלוי בצורך של אותו אדם והסיבה לשינוי או הצורך בשינוי הסטייל או השינוי התדמיתי, כמו פיתוח קריירה חדשה, קידום משמעותי בעבודה או סתם רצון לחדש ולגוון ולעדכן את המראה, כלל הסיבות והצרכים הנ"ל ראויים ולגיטימיים. מצב בו בן אדם קם יום בהיר אחד ומרגיש שהוא צריך וזקוק לשינוי היא החלטה גורלית המשפיעה לא פעם על תחומים רבים בחייו. שינוי סטייל ושינוי תדמית ניתן לראות במקרים רבים במקומות פומביים בקרב סלבריטאים ואנשי מפתח.

 אלה, נוהגים לשנות את הסטייל מפעם לפעם במקרים בהם מתעורר הצורך בלצאת באמירה חדשה בין אם מדובר באמירה אופנתית או דרך אומנותית/פוליטית/מקצועית חדשה.

 האם סטייל מתחיל ונגמר בלבוש?

 לעיתים כן, אבל לא בהכרח, סגנון כולל בתוכו מנעד רחב של תחומים הכוללים, כפי שציינו, תכונות אופי בולטות, תכונות אישיות ואפילו צורת הראייה של העולם בעיני אותו אדם. הסגנון כולל את כל אלה והרבה יותר. במקרים רבים, ניתן למצוא אנשים שרוצים לשנות את הסגנון האישי שלהם מסיבות רבות ומגוונות, המייק-אובר התדמיתי הזה מטפל בנושאים הפנימיים והחיצוניים גם יחד, ולעיתים, כרוך בהרבה מעבר לסטייליסט מוכשר…

 אז בפעם הבאה שאתם מודדים שמלה או מחליטים לערוך שינו במלתחה שלכם, חשבו מה זה בעצם אומר עליכם ומאיפה זה בעצם מגיע?

מידע נוסף

מדריך מידות לחזיות

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר