photo detail

החזיה היא פריט חיוני בארון של כל אשה. מעבר לתמיכה ההכרחית לחזה היא נותנת לו צורה ומקנה ביטחון ללובשת. עם זאת, בחירת החזיה הנכונה היא חשובה מאוד. חזיה לא מתאימה יכולה להיות לא נוחה, לא יעילה ולא אסתטית. ישנם סוגים רבים ושונים של חזיות, המותאמים לצרכים של קבוצות ספציפיות. לדוגמה, ישנן חזיות ספורט מיוחדות המספקות תמיכה מלאה בזמן פעילות גופנית. ישנן חזיות מיוחדות לאמהות מניקות. וישנן חזיות מיוחדות לנשים עם חזה גדול יותר.

הצורך למצוא חזיה נוחה

חזייה מותאמת היטב יכולה לשפר את הנוחות והביטחון העצמי. חזיה נוחה היא חזיה שאיננה לוחצת, אינה מחליקה או משתפלת, והיא אינה גורמת לכאבים. זוהי חזיה שאפשר ללבוש לאורך זמן מבלי להרגיש אי נוחות.

מידה נכונה של חזייה היא חשובה מאוד לצורך נוחות ויעילות. חזיה קטנה מדי יכולה להיות לא נוחה ומציקה, בעוד שחזיה גדולה מדי לא תספק תמיכה מספקת. לבישה במידת החזייה הנכונה יכולה להשפיע לטובה על התחושה הכללית, ובעיקר על היציבה וכאבי גב. חזיה קטנה מדי יכולה להפעיל לחץ על הגב והצוואר, מה שעלול לגרום לכאבי גב וכתפיים. חזיה גדולה מדי יכולה להוביל ליציבה לקויה ולכאבי גב.

מגוון של חזיות

חזיה

החזיות מגיעות במגוון רחב של סגנונות, החל מחזיות פשוטות ועד חזיות סקסיות. ניתן למצוא חזיות עשויות מחומרים שונים, כגון כותנה, משי או תחרה. לסלוגי (sloggi)  יש חזיה שנקראת zero feel אשר מאפשרת לך ללכת עם ולהרגיש בלי. החזיה עשויה מבד עדין ורך, עם מרקם נעים למגע והיא מתאימה היטב לגוף, כך שהיא לא לוחצת או מגרדת.

אפשר לסווג את החזיות לפי סוג הפעילות שהן משמשות לה. חזיות ספורט מספקות תמיכה מלאה בזמן פעילות גופנית. הן עשויות מחומרים נושמים ובעלי רצועות רחבות ותומכות. חזיות לאירועים מיוחדים לעומת זאת הן בדרך כלל סקסיות יותר ומגיעות במגוון רחב של עיצובים. וכן יש חזיות יומיומיות אשר הן בדרך כלל נוחות יותר ומגיעות במגוון רחב של סגנונות. 

אפשר לסווג את החזיות גם לפי סוג הקאפ – חזיות עם ריפוד מספקות תמיכה נוספת ומעט הגדלה לחזה ואילו חזיות ללא ריפוד הן נוחות יותר ומאפשרות לחזה להיראות טבעי יותר.

כיצד למדוד את עצמך עבור חזייה

מידות החזייה הן לרוב בצורת אותיות ומספרים. האות מייצגת את נפח החזה והמספר מייצג את היקף החזה. לדוגמה, חזייה בגודל 80B היא חזייה עם נפח של 80 וקאפ בגודל B.

מדידת היקף החזה

המדידה הראשונה היא מדידת היקף החזה. מדידה זו היא הבסיס לבחירת גודל החזייה. כדי למדוד את היקף החזה, השתמשי בסרט מדידה גמיש וסובבי אותו סביב הגב מתחת לבתי השחי. הצמידי את הסרט מתחת לחזה, ובדקי מה המספר על הסרט. עגלי את המספר בכפולות של חמש למספר הקרוב ביותר. לדוגמה, אם המדידה היא 81, עגלי אותה ל-80.

מדידת הקאפ

המדידה השנייה היא מדידת גודל הקאפ. מדידה זו תלויה בהפרש בין מדידת היקף החזה כולו לבין מדידת ההיקף שמתחת לחזה.

כדי למדוד את גודל הקאפ, הניחי סרט מדידה גמיש סביב החלק הקדמי באיזור המלא ביותר של החזה (בקו הפטמות), באופן לא הדוק מדי, כשאת בזוית של 45 מעלות. ההבדל בין המדידה הראשונה למדידה השנייה הוא גודל הקאפ. לדוגמה, אם המדידה הראשונה היא 80 והמדידה השנייה היא 70, גודל הקאפ הוא B לפי הטבלה: 

מידהHGFEDCBA
הפרש בס"מ25 – 27.5 22.5 – 2520 – 22.517.5 – 2015 – 17.5 12.5 – 1510 – 12.57.5 – 10

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ