photo detail

אדם המעוניין להגשים את הצד האומנותי שלו, יכול לבחור במספר מסלולים של לימודי עיצוב אופנה – כאלו שיהיו נוחים בדיוק עבורו ויתנו לו את כל הידע הדרוש.

כל מי שמתעניין ומבין אופנה, חולם על לימודי עיצוב אופנה. אנחנו מסתכלים על אנשים לבושים ואומרים כי היינו יכולים להלביש אותם טוב יותר. אנחנו מסתכלים על חנויות בגדים ואומרים כי היינו יכולים לעצב יפה יותר. אנחנו בוחנים בדים, טקסטורות, מבינים בהיסטוריה של האופנה ומעבירים ביקורות על בסיס יומיומי. כנראה הגיע הזמן לבחור באחד מבין כל מסלולי לימוד עיצוב אופנה.

תואר אקדמי או לימודי תעודה?

לאחר ההחלטה על הרשמה ללימודים, נשאלת השאלה, איפה ולאיזה מסלול. הלימודים יכולים להתמקד בעיצוב אופנה או טקסטיל במסלול לתואר ראשון כלימודים אקדמיים, או קורס עיצוב אופנה כלימודי תעודה במגוון בתי ספר ומכללות.

בתחום לימודי התעודה, נוכל להתמקד באחת מהאפשרויות כמו:

  • עיצוב אופנה ואדריכלות
  • ציור ועיצוב אופנה
  • עיצוב תיקים ואביזרים
  • תדמיתנות
  • קורס סטיילינג (גולת הכותרת של כל הקורסים, ומשאת נפשם של רבים)

בכל מסלולי הלימוד השונים של לימודי עיצוב אופנה לומדים את הרקע התיאורטי ומתנסים בעבודה מעשית על כל היבטיה. ההתנסות כוללת גזירה, תדמיתנות, עיצוב קולקציות שונות וכן נושאים האמורים לפתוח את דלתות השוק כמו שיווק אישי, פרסום ומסחר. בסיום הלימודים הבוגרים יוכלו לממש את חלומם על פי כישרונם, קשריהם עם גורמים בענף ומידת האסרטיביות אשר הם מסוגלים לגייס לטובתם.

מידע נוסף אודות הקורסים הנלמדים במסגרת לימודי תעודה בעיצוב אופנה תוכלו למצוא באתר המדרשה לאופנה

לימודי עיצוב אופנה וקורסים משלימים לו

לימודי עיצוב אופנה מתמקדים בהכוונת הסטודנטים לייצור קו אופנתי המוני או כזה הנעשה בפריטים בודדים. הן לימודי התעודה והן לימודי עיצוב אופנה האקדמיים מעמיקים וארוכים מאד ואורכים בין שנה לארבע שנים. הלימודים כוללים את יצירת הפריט מבסיס הגזירה ועד דרך שיווקו. הסטודנטים מחויבים להגיש בסיום הלימודים פרויקט גמר אשר משקף את מהלך הלמידה ומהווה כרטיס ביקור לכניסתם לשוק העבודה.

ענף האופנה אוצר בתוכו מסלולים נוספים. עיצוב טקסטיל כולל לימודי הנדסת טקסטיל שמשמעותם כי הבוגרים אמורים לתכנן את הבד מרמת הסיב ועד המוצר המוגמר. הסטודנטים לומדים לעצב בדים וטקסטיל למטרות השונות.

לימודים אלה יכולים להשתלב מאוד טוב עם תחומים נלווים אחרים במיוחד לימודי עיצוב אופנה בסיסי. קורסים אחרים נלווים לעיצוב אופנה מתמקדים בהתמחויות השונות כמו תדמיתנות למשל. מטרתו של התדמיתן היא להוציא לפועל את הרעיון. הקורס נותן כלים וטכניקות ליישום רעיון התדמיתנות.

סטיילינג, שהוא מקצוע חדש בענף האופנה, נראה מבוקש מתמיד. כחלק מהקונספט הכולל של עיצוב אופנה, אנו נדרשים לדעת לשלב פריטים, ליצור אוירה ולתת לאדם הלובש אותם תחושת ייחודיות ואופנתיות. רעיונות הסטיילינג יכולים להילמד כקורס עצמאי הנותן גם בסיס ידע בעיצוב אופנה או כחלק מקורסים הנלקחים כחלק מתוכנית הלימודים של עיצוב אופנה.

תנאי קבלה והסמכה

תנאי הקבלה יהיו שונים בין לימודי עיצוב אופנה אקדמיים לבין קורס עיצוב אופנה. לימודים גבוהים ידרשו את תנאי הקבלה הנדרשים מכלל הפקולטות כמו תעודת בגרות, ציון פסיכומטרי, מבחן פנימי, תיק עבודות אישי וראיון קבלה. הדרישות הגבוהות ישתלמו לבסוף בקבלת תעודת הגמר שהיא תואר בעצוב אופנה (B.des).

לימודי עיצוב אופנה לקראת תעודה יהיו קצרים יותר ויניבו בסופם תעודת גמר מהמוסד בו לומדים. עם זאת תנאי הקבלה יהיו הרבה יותר קלים וידרשו על פי רוב רק אהבה למקצוע וראיון אישי. במסגרת הקורס, התלמידים יעבדו על בניית תיק עבודות אישי אשר אתו יוכלו להתקבל לעבודות השונות לכשיסיימו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ