photo detail

תמיד רצית לעצב אופנה, אבל מעולם לא החזקת חוט תפירה? מייחלת ליום בו תצרי בגד משלך, אבל עדיין לא עשית שום צעד בנושא? לכי על לימודי עיצוב אופנה, ועכשיו!

מגמת לימודי עיצוב אופנה בישראל התפתחה רבות במרוצת השנים. ישראל כבר נחשבת למעצמה עם אמירה ברורה וחשובה בתחום האופנה. אני מסתחררת מכמות אירועי אופנה (אירועים שגדלו והתפתחו במיוחד בשנים האחרונות): שוק האקססוריז שמתקיים לפחות פעמיים בשנה, שוק 'פלסטיק' שגם הוא סוג של שוק אקססוריז, שוק מעצבי העיר, הטי מרקט ועוד. חלק מהאירועים הללו נודדים מעיר לעיר.

לאוהבי האופנה (כמוני), אירועים אילו הם רק חלק מן הסיבות שמדרבנות ללכת על לימודי עיצוב אופנה בצורה מקצועית ואקדמית. גם בטלוויזיה קורה אותו הדבר. תוכניות הריאליטי שעברו דרך עולם הבישול, זוגיות ומשפחה ועוד, הגיעו גם הן לתחום האופנה. קחי למשל את התוכנית 'פרויקט מסלול', הריאליטי של דוגמנית העל היידי קלום בבית הספר לעיצוב אופנה פרסונס, והעיבוד בעברית עם שירז טל. פשוט נפלא.

האופנה נמצאת סביבנו כל הזמן. התופעה כל כך נפוצה היום, שאם אני אעצור עובר אורח ברחוב ואשאל אותו על ההבדל בין וינטג' לייצור המוני, יש סיכוי טוב שהוא ידע לענות לי. כמו שבזכות מאסטר שף, כולם כבר יודעים לדבר על מעבדי מזון טובים יותר ופחות, או אפילו להסביר מה זה מראנג וממה הוא מורכב. לרבים מאיתנו, לימודי עיצוב אופנה מתחילים להישמע מפתים יותר ויותר.

למי מתאימים הלימודים?

אם את לא בעלת תשוקה טבעית לשדרג את המראה שלך ולא מתעסקת תמידית בסטיילינג שלך, או של חבריך, אל תטרחי. נכון, תמיד תוכלי ללכת לקורס לימודי עיצוב אופנה למתחילות, אבל אי אפשר ללמד אותך לאהוב אופנה. זה כנראה לא בשבילך, הא?

את צריכה להבין: כשתגיעי לכיתה תהיי מוקפת בנערות שלובשות את מה שתפרו לעצמן ורק רוצות לשפר את הטכניקה שלהן וללמוד עוד על התחום. מלבד זאת, תנאי הקבלה כוללים בדרך כלל הצגה של תיק עבודות וראיון אישי. לי זה מעלה חיוך, השאלה אם גם לך…

חשוב שתהיה לך נטייה טבעית, וחשוב שבכל זאת תתנסי בעצמך קצת בתפירה ועיצוב. את השאר כבר ילמדו אותך. כן, את יכולה להצליח גם בלי לימודים, אבל זה קשה יותר. לימודי עיצוב אופנה גם מפגישים אותך עם דמויות מרכזיות בתחום ויוצרים לך הזדמנויות חשובות.

המסלולים הקיימים עבור לימודי עיצוב אופנה

אל תפסלי אפשרות של לימודים בחו"ל, כי קודם כל זו חוויה יוצאת דופן. חוץ מזה, במקומות כמו מילאנו, פריז או לונדון – מתעוררות אופנות חדשות וטרנדים חשובים מעולם האופנה. יש מבחר של תוכניות לימודים וזה תלוי בנקודת המוצא שלך, ברצינות שלך ובכמה את מוכנה להשקיע עבור הגשמת החלום הזה. נתחיל מהקל אל הכבד:

  • * קורס לימודי עיצוב אופנה למתחילים, בדרך כלל עם התמחות מיוחדת.
    מידע על קורס אופנה למתחילים ניתן לקבל באתר המדרשה
  • * מסלול תעודה מלא של לימודי עיצוב אופנה שאורכו שנה וחצי – שנתיים
  • * תואר ראשון Bachelor of Design, שכולל לימודים של ארבע שנים

מה לומדים בתכנית של לימודי עיצוב אופנה?

לימודי עיצוב אופנה כוללים חלק תיאורטי ומעשי. בחלק המעשי לומדים על נושאים כמו תמחור ושיווק, ההיסטוריה של האופנה וכדומה. בחלק המעשי לומדים איור אופנה, סטיילינג, טכניקות תפירה, עיצוב קולקציה, אקססוריז, הנדסת טקסטיל, הפקה של תצוגות אופנה ועוד. כמה שזה עושה לי חשק…

אחרי הלימודים – מה עושים?

חלק מהקורסים הנלמדים במסלולי עיצוב אופנה כוללים בתוכם סוג של סטאז' בשלבים מתקדמים אצל מעצבי אופנה מובילים. אבל בכל מקרה, זו דרך טובה ללמוד ולהתברג בתעשייה. היום יש במה די רחבה למעצבים צעירים וזו סוג של נישה בפני עצמה. אפשר לרכוב על הגל הזה.

איך תיח"צני את עצמך? הרשתות החברתיות מחכות לך. בטח כבר מוכר לך. נהלי בלוג אופנה, כמו הבלוג הנוכחי ובין דגימה של קרם עיניים פה ודיווח על הקולקציה החדשה של קסטרו שם, תוכלי להציג את הקולקציה האישית שלך.

כדאי שתחליטי על התחום שעליו את רוצה ללכת והירשמי לקורסי ההמשך המתאימים כדי להתמחות בו. בכל מקרה, לימודי עיצוב אופנה יכולים ליצור עבורך כל מיני הזדמנויות. השתמשי בהן. נשמח לשמוע חוויות והמלצות על קורסים ומסלולי לימודי עיצוב אופנה שעברת או שאת מתכננת לעבור. אנחנו פה בשבילך.

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ