photo detail

מה מומלץ ללבוש בקיץ?

אמנם אין כמו הקיץ הישראלי- חוף הים, האבטיח והבריכות, אבל עם כל הכיף מגיע מזג האוויר החם, המזיע והמעייף. כדי שלא יהיה לכם מסורבל ומתיש מדי, ריכזנו עבורכם טיפים לבחירת המלתחה הנכונה כדי ליהנות מהקיץ -גם בחום.

מה ללבוש בקיץ זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם. אבל לפני שניכנס למה ללבוש, חשוב לדעת מה לא ללבוש. קודם כל, בדים אטומים וכאלו שאינם נושמים, ממש לא מומלץ ללבוש. שנית ובאופן כללי, כל פריט לבוש שמרגיש לכם מאוד לא נוח – בהכרח יגרום לכם אי נוחות וחום מוגבר. לכן, הדגש בקיץ הוא על הנוחות. מה עוד חשוב לדעת על רעננות בקיץ? הנה כל המידע לקיץ הקרוב, המשיכו לקרוא.

בחרו היטב את סוג הבדים שתלבשו בקיץ

כאשר מדברים על ביגוד קיץ, קודם כל מדברים על בחירת הבדים. גם אם יש לכם חנות אהובה במיוחד, שימו לב לבד שאתם בוחרים. נסו לבחור בבדים נושמים ורכים ולא סינטטיים, שנוטים להזיע בהם. בתוך כך, הימנעו מפוליאסטר וניילון ובחרו בכותנה.

כמו כן, בחרו בגזרה רחבה כדי להנות מהאווריריות של בד נושם בקיץ. בד מאורר ונושם שלא נדבק לגוף יותר נעים וישמור על מראה אסתטי ונוח לאורך כל שעות היום. ואם אפשר, השתדלו לבחור חולצה מנדפת זיעה כדי שלא תצברו ריח גוף לא נעים במהלך היום.

בחרי את השמלה הנכונה לקיץ

בכל מה שקשור לבחירת שמלה, חצאית ושורטים, השתדלי תמיד לבחור בשמלה מחמיאה וקלילה מבד רך או חצאית פשוטה ונטולת מאמץ, כך לא תצטרכי למות מחום בג'ינס ארוך. וכמו כן, שימי דגש על סנדלים או כפכפים. אפי את הגרביים במגירה ותעשי פדיקור – כי הגיע הזמן להוציא את הסנדלים החוצה. מה יותר כיף וקליל מאשר בד נושם, שמלה מאווררת וכפכפים נוחים?

 בחירה בתיק קליל ולא כבד היא חשובה גם כן, כי אף אחד מאיתנו לא מעוניינים לסחוב ציוד כבד במהלך חודשי הקיץ. אם אתם מעדיפים תיק צד קטן, תתאימו את כמות הציוד שאתם סוחבים אתכם. הדבר האחרון שתרצו הוא תיק קטן שלא מצליח להיסגר עקב עודף פריטים או אקססוריז.

פריטי לבוש וביגוד קיץ: אקססוריז מומלצים לקיץ

מעבר לכך שהם פרקטיים בקיץ, זוג משקפי שמש טוב יכול להפוך כל תלבושת למסוגננת ו"שיקית" יותר. ואם כבר משקפי שמש, מה לגבי כובע מסוגנן לקיץ? כובעים הם פריט חיוני לקיץ מכיוון שהם יכולים לספק הגנה מפני קרני UV וכוויות שמש.

כובעים יכולים לשמש גם כהצהרה אופנתית, או סתם כדי לשמור על הפדחת קרירה במזג אוויר חם. אם תרצו, תוכלו לבחור כובעים לקיץ בסגנונות שונים ובצבעים מגוונים, לרבות כובעי קש מסוגננים, כובעי מצחייה לגברים ועוד.

חולצה מנדפת זיעה לקיץ – כי חובה בארץ!

חולצה מנדפת זיעה היא לא רק פריט לבוש מומלץ לקיץ, היא סוג של הכרח בארצנו הקטנטנה והחמימה. חולצה מנדפת זיעה מאפשרת לכם להנות מלבישת החולצה לפרק זמן ארוך יותר, שכן היא "תתפוס" פחות ריחות גוף וריח זיעה, מה שגם יגרום לכם להרגיש קלילים יותר ורעננים.

חולצות אלו עשויות בד נושם לקיץ, שהוא כאמור, בד כגון כותנה ולא פוליאסטר. במילים אחרות, הקפידו לבחור פריטי לבוש עשויים בד איכותי  ולא בד סינטטי. הבדים הסינטטיים כמו פוליאסטר נושמים הרבה פחות מהבדים הטבעיים.

הקפידו על הדגשים שריכזנו כאן עבורכם, וגם הקיץ שלכם יהיה נושם ומרענן.

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ