photo detail

תקופת החגים בשיאה וזו הזדמנות נהדרת לחדש את המלתחה! מלבד שלל המבצעים השווים שיש בתקופה הזו, תוכלו לנצל אותה גם כדי לרענן את הלוק, ולהגיע הכי יפים שיש לשולחן החג. כמו כל נושא, גם כשמדובר באופנה צריך לדעת איך לעשות את זה נכון, לכן ריכזנו עבורכם את כל הטיפים שיעזרו לכם בכך, ומצאנו את כל הטרנדים הכי חמים, שתוכלו להתחדש איתם ולהתגאות בהם בסטוריז. הרי מי לא היה רוצה להתחיל את השנה החדשה בסטייל?

הגיע הזמן לטרנד הלבן

"בקיץ הזה תלבשי לבן", אולי אנחנו כבר סוף הקיץ, אבל לבן הוא לגמרי הצבע הכי פופולרי בתקופת החגים! שמלה לבנה, קלאסית, בכל אורך וגזרה תמיד תהיה חגיגית ומרשימה. תוכלי ללכת על טוטאל לוק ולשלב אקססוריז לבנים, יחד עם נעלים לבנות ואפילו לעטר את הראש בסרט לבן. אפשר גם להחליט "לשבור" את הלבן, ולזרוק קצת צבע באמצעות תיק או חגורה אופנתיים. גם אם את לא טיפוס של שמלות, תוכלי ללבוש מכנסיים לבנים בגזרה מגניבה, בשילוב עם טופ רגוע, ובכך להשיג מראה קליל ומסוגנן.

אקססוריז

לעיתים אנשים לא מבינים עד כמה חשוב תפקידם של האקססוריז. שימוש נכון באקססוריז ובנעליים מתאימות, יכולים להקפיץ את כל ההופעה. יותר מזה, ניתן לשנות מראה מקצה לקצה באמצעות אקססוריז- שמלה יומיומית פשוטה, יכולה להפוך לשמלת ערב מרשימה, באמצעות תוספת קטנה, של תכשיט נוצץ ונעלי עקב.

חשוב לדעת כיצד להתאים את האקססוריז לבגד שאת לובשת. דוגמא טובה לכך היא שרשרת, אשר לא מתאימה לכל מחשוף, במקרים בהם יש עיטור בחלק העליון של הבגד, מומלץ לוותר עליה. לעומת זאת אם מדובר בשמלה או בטופ חלקים, שרשרת בהחלט יכולה לשדרג אותם. כאשר החלק העליון דומיננטי ומיוחד, ניתן לשלב עגילים בעצוב פשוט יחסית, או לבחור בעגילים צמודים. אם מדובר במחשוף סגור או בשמלה חלקה, במראה רגוע, תוכלי לבחור עגילים גדולים, עם נוכחות מרשימה.

ואיך אפשר מבלי להתייחס לנעליים, הן חשובות לא פחות מהבגד אותו בחרת ללבוש. נעלי עקב קלאסיות, תמיד משדרגות את ההופעה, ומתאימות אותה לבילוי לילי. גם אם את לא אוהבת לנעול נעלי עקב, לא חסרות היום אפשרויות, גם באמצעות נעלים שטוחות תוכלי להראות חגיגית, בתנאי שיתאימו בצבע ובעיצוב למראה שאת רוצה לשדר.

ארוך או קצר?

בין אם את שומרת צניעות או לא, שמלות וחצאיות ארוכות הן הטרנד הכי חם, תוכלי למצוא אותן בחנויות בשלל צבעים, חלקות או מקושטות בפרחים. ואם את תוהה לגבי הגובה שלך, גם את המיתוס הזה אנחנו הולכים לנפץ- שמלות וחצאיות ארוכות מדמות צללית ארוכה וצרה, המחמיאה לגוף, כמובן שחשוב לבחור את הגזרה שמתאימה לך. בנוסף אין זה מחייב שתראי אלגנטית ומוקפדת, ניתן לייצר מגוון סגנונות, על ידי שילוב של האלמנטים הנכונים. לדוגמא, שמלה ארוכה עם ג'קט גינס מעל, בשילוב זוג מגפונים ידמו מראה קליל ומגניב.

פריטי ג'ינס

על אף שבד הג'ינס הומצא עבור בגדי עבודה הוא הפך להיות הפריט הכי חזק, שנמצא בכל ארון של כל אחד. מכנסי ג'ינס, חצאיות ג'ינס ואפילו חולצות מכופתרות מג'ינס, תוכלו למצוא הכל, בעיצובים ובסגנונות שונים. יותר מזה, תוכלו ללבוש ג'ינס גם לאירוע חגיגי, אם רק תעשו את זה נכון. באמצעות מכנסי ג'ינס בגזרה הנכונה, בשילוב חולצה יפה ונעלי עקב גבוהות תקבלו את ההופעה המנצחת. אפשר גם לשלב ג'קט מחויט, שיעניק להופעה שלכן מראה יותר אלגנטי. כמו שכבר ציינו, שימוש נכון באקססוריז ובאלמנטים מתאימים, יכולים לשנות את כל ההופעה.

אפשרות נוספת, מדליקה לא פחות, היא חצאית ג'ינס קצרה, בשילוב חולצה לבנה מכופתרת. לא משנה אם תבחרי בנעליים שטוחות או בנעלי עקב, אם תשאירי את החולצה בחוץ או תכניסי אותה לתוך החצאית, עם הופעה כזו תסיגי מראה בסטייל, אך לא מתאמץ.

רוצים להתחדש לקראת החגים? בקרו בבית של המותגים >> https://www.oneprojectshop.com

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ