photo detail

עוד שנה באה והלכה, ואיתה הולכים גם הטרנדים שלמדנו להכיר ולאהוב, וכמובן – מגיעים טרנדים חדשים. עבור כל חובב או חובבת אופנה, עונת החורף היא תמיד סיבה למסיבה: הצבעים העמוקים והמיוחדים, הבדים היוקרתיים והעשירים, הטקסטורות, השכבות והגזרות, הם כולם ייחודיים, שונים ומרגשים.

אם בקיץ לבשנו צבעים בהירים, בחרנו בבדים קלילים, והעדפנו הדפסים כמו פרחים או ציפורים, בחורף מדובר באופנה שונה לחלוטין: כנראה נעדיף גוונים כמו ירוק איזמרגד או כתום נחושתי, נבחר בחומרים מחממים ואיכותיים יותר כמו עור או זמש, וההדפסים שלנו יהיו סולידיים או קלאסיים יותר. אם כל המונחים האלה מבלבלים אתכם, אל דאגה. כדי לוודא שגם אתם מעודכנים בכל הטרנדים המתקרבים, הכנו עבורכם את המדריך הבא.

באיזה נעליים נבחר לקראת חורף 2023?

אחד הדברים המרגשים ביותר לבצע לקראת החורף, היא קנייה של נעליים חדשות. אם בקיץ בחרנו בחומרים קלילים ונושמים יותר, בחורף נעדיף לבחור בנעלי עור או זמש, ואפילו מגפונים מרופדים בפרווה מבפנים. כמו תמיד, אי אפשר לטעות עם נעליים בצבעי בסיס כמו שחור, חום, או בז', אבל החורף הזה אנחנו מעודדים אתכם לבחור גם בצבעים פחות צפויים – כמו לבן או קרם, ירוק זית ואפילו ארגמן.

באשר לסוג הנעליים, אין מנוס מנעילת מגפיים (מדובר בחורף אחרי הכל). אבל, אם אתם רוצים לבלוט, לחדש ולהפתיע, אתם תשמחו לגלות שניתן לעשות זאת באמצעות בחירה בעיצובים ודגמים ייחודיים, כמו למשל מגפיים מעל הברך או מגפונים מעוצבים. מגפיים מעל הברך, למשל, ייראו טוב במיוחד יחד עם שמלות או חצאיות.

מעילים ובלייזרים – איך אפשר לבחור?

כאשר מדברים על אופנת חורף, כמעט ולא קיים דבר חשוב יותר מאשר מעילים ובלייזרים. אלו הם פריטי הלבוש שיעזרו לכם להישאר חמימים אפילו בימי החורף הקשים, ולמעשה הם אפילו ישמרו על בריאותכם. למרות זאת, אין סיבה שלא תיראו מעולה בזמן שאתם דואגים לשמור על חום הגוף שלכם. כדי לוודא ששני הדברים האלה מתקיימים במקביל, כדאי יהיה לבחור בחומרים שנראים טוב, אך גם משמרים חום, כמו מעילי עור (שאף פעם לא יוצאים מהאופנה), או מעילי פרווה (עבור אלו מכם שמעוניינים במראה החורפי והיוקרתי במיוחד).

באשר לצבעים, גם כאן הבחירה הבטוחה והקלאסית תהיה שחור, חום או בז', אך גם כאן אנו מעודדים אתכם לבחור בצבעים ייחודיים ונועזים יותר, שללא ספק ישאירו רושם רב. כדי להשיג את מראה השכבות האלגנטי והנחשק, אנו ממליצים ללבוש גם בלייזר וגם מעיל. בעזרת בלייזר צמוד ומחמיא, ומעיל שיהיה רחב מספיק כדי להכיל את כל השכבות שמתחתיו, תוכלו להימנע מהמראה הדובוני והמנופח שעלול לאפיין את מראה השכבות החורפי.

האם גם בחורף יש מקום לשמלות וחצאיות?

התשובה היא כן, כמובן שכן! עם הסטייל הנכון, שמלות וחצאיות יכולות להיראות נהדר גם בחורף. כדי לשמור על חום הגוף, חשוב לצמד אותן עם גרביים או גרביונים מחממים, מעיל, וכמובן שאין בחירה מושלמת יותר מאשר מגפיים מעל הברך כדי להשלים את הלוק.

הפריט שאף פעם אין ממנו יותר מדי

אם ניחשתם שהפריט הזה הוא סריג, ניחשתם נכון. סריגים הם חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאוד במלתחת החורף שלכם. כמובן שישנם פריטים שניתן, ואפילו מומלץ, לשמור מעונה לעונה (אי אפשר לטעות עם סריג לבן קלאסי, או סוודר שחור סולידי), אין סיבה שלא תחדשו את המלאי שלכם לקראת חודשי החורף הבאים עלינו לטובה.

אז איזה סוג סריגים יתפוס חזק בחורף הקרוב? מסתמנת חזרה של סריגים ארוכים יותר, כמעט באורך טוניקה. גם סריגים מסוגננים יותר, כמו למשל בעיצוב אסימטרי, יחזרו אלינו בחודשים הקרובים. באשר לצבע, כל עוד יותר אכן שומרים את הסריגים הקלאסיים שלכם בארון, אין סיבה שלא להתחדש גם באפשרויות נועזות יותר. כמו תמיד, הצבעים הכהים הם תמיד פופולריים בחורף – ולכן אי אפשר לטעות עם סגול חציל, ירוק בקבוק, חום שוקולד, נחושת וכולי.

עוד המלצה שלנו היא לוודא שבאמתחתכם קיימים גם סריגים עבים, וגם קלים יותר. הסיבה לכך היא שהחורף בישראל הוא הפכפך, ופעמים רבות תגלו שבחוץ לא באמת קר כמו שאתם חושבים. לכן, כדאי להשאיר את כל האפשרויות שלכם פתוחות בעזרת מגוון של סריגים וסוודרים.

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ