photo detail

ישנו תמיד קושי מסוים לבחור בגדים שיתאימו לפעילויות ספורטיביות, מכיוון שמצד אחד, אנחנו צריכים בעיקר נוחות במהלך פעילויות ספורטיביות שונות. אבל מצד שני, חשוב שהבגדים גם יהיו גם בסטייל הכי נכון ומחמיא לנו. כיצד בוחרים מה ללבוש? – הנה מדריך שיעשה לכם סדר.
באופן כללי, המבחר הענק שקיים בקולקציות ספורט כיום גם לנשים וגם לגברים, הוא משהו שאי אפשר להתכחש אליו. במרחק של קליק ממכם, קיימות אינספור חנויות ביגוד ספורט שונות, שמוכרות המוני מותגים שונים. החל מציד וביגוד ספורט בעשרות שקלים, דרך בגדים לספורט במאות שקלים ומעלה, לא חסר מה לבחור. רגע לפני גיהוץ האשראי על בגדים ספורטיביים, שימו לב לדגשים הבאים:

1) מותג: כל מותג כמובן שונה במחיריו, כאשר המוצרים הסיניים לרוב יהיו נמוכים יותר במחיריהם.
2) חומרים: חשוב לבדוק מאילו חומרים וכן סוגי בדים הביגוד מיוצר, כאשר ההעדפה תמיד תהיה לכיוון של בדים טבעיים ולא סינטטיים.
3) הזעה: חשוב לבחור בדים מאוררים שלא גורמים להזעת יתר.
4) סטייל: עבור נשים בעיקר, חשוב לבדוק שהבגד לא שקוף עקב היותו עשוי בד דק מאוד. בכללי, פשוט לכו על הסגנון שהכי מחמיא ו-"יושב" עליכם טוב.
5) תנוחות: נסו לשבת עם הבגדים, לבדוק את גמישותם ואת הנוחות הכללית.

טיפים לבחירת ביגוד ספורטיבי ב-STYLE

ישנם כמה וכמה טיפים בסיסיים, אשר נוגעים לאופן שבו מומלץ להתאים LOOK ספורטיבי לאימון. כאשר אתם עומדים מול ארון הבגדים ומתלבטים מה ללבוש הפעם לדר הכושר, אנחנו ממליצים להתייחס לכמה נקודות עיקריות, כמו הבאות:

נוחות הבגד

חשוב לבדוק שבאמת יש לכם את האפשרות להתאמן עם הבגד, מה שאומר שצריך להתאים את הגזרה והמידה בצורה נכונה לפי הגוף. במילים אחרות, יש להביא בחשבון את מבנה הגוף והמידות שלו.

צבעים שונים

באופן כללי, בהחלט אפשר ללכת על שילוב בין צבעים מסוימים, או למשל ללכת על צבע אחד בגוונים שונים שלו. במילים אחרות, עדיף שלא להתלבש בצבע אחיד מכף רגל עד ראש, אלא לשחק קצת עם הגוונים של הצבע.

פריטים נוספים לאימון כושר

מעבר לביגוד ספורטיבי הולם, מחמיא ונוח, חשוב גם לבחור ציוד ספורט שיהיה לא פחות איכותי מהבגדים שלכם. למשל, נעלי ריצה איכותיות או נעלי ספורט המתאימות לפעילויות ספורטיביות אחרות. כמו כן, אולי זה קצת אייטיז, אבל קניית בגדים סופגי זיעה יכול להיות טיפ חיוני לאימון ספורט בקיץ בישראל, כי חשוב שגם בחודשים יולי אוגוסט תוכלו להתאמן בצורה איכותית.

פריטים שחייב בארון לאימונים

בין אם אתם רוכשים את המוצרים שלכם בחנויות ספורט ישראליות או בכלל מחו"ל, ישנם פריטי קולקציית ספורט שחובה להכיר. לדוגמה, גברים וגם נשים צריכים בארון שלהם טייץ ארוך או קצר, בהתאם לסוג הפעילות וה-STYLE המבוקש. אלו הם היתרונות של טייץ:


• יכול לשמש להרבה לוקים: טייץ שחור בייסיק זה MUST בארון כי מתאים ב-LOOK לחולצות מכל הסוגים כמעט.
• חיטוב: טייץ מעניק מראה מחוטב לגוף, אין על זה ויכוח בכלל.


כמו כן, כדאי לקחת בחשבון שניתן לרכוש סטים ספורטיביים שלמים, כאשר אלו נמכרים במגוון של צבעים מיוחדים. יש סטים ספורטיביים ארוכים ויש קצרים, כאשר בעצם לא צריך להסתבך יותר מידי בשביל להתאים את הלוק (כי הוא מוכן מראש).

גופיות ספורט

גוזיות ספורט הן הרבה יותר נוחות, כאשר הן גם לא כוללות את אותו הברזל של החזיות, שידוע כמה הוא עשוי להציק ולהכאיב. כמו כן, הגוזייה פחות חושפנית, וגם אפשר ללבוש אותה מתחת לגופיות ב-"שיק" ובשיא הנוחות.

לסיכום, מה לובשים באימון הבא?

בסופו של יום (או בתחילתו של יום עבור מי שמתאמנים בבוקר), האימון שלכם הוא משהו שצריך לכבד אותו. שמעו לנו, מתוך ניסיון אישי שלנו, אנחנו יכולים להגיד לכם שככל שתשקיעו בביגוד וציוד ספורט איכותיים יותר, ככה אתם יותר תקבלו חשק להתאמן, להרים משקלים, לרוץ בחוף ובאופן כללי, לתת בראש בנושא בניית הכושר שלכם.

כאמור, לבניית הכושר יש שלל יתרונות חשובים, כאשר יתרונות אלו מהווים שיפור אפשרי במצבים בריאותיים שונים, כמו גם חיזוק הביטחון העצמי, פורקן של סטרס רגשי ועוד. אם תשאלו מומחים בתחומי הספורט, כולם יגידו דבר אחד: QUALITY COUNTS. במילים אחרות, האיכות היא אחד מהפקטורים הכי חשובים כאשר רוצים לרכוש ביגוד ספורט. לכן, גם אם צריך להוציא עוד כמה שקלים על ביגוד ספורט איכותי, זה בהחלט עשוי להיות שווה את זה.

מידע נוסף:

מדריך מידות לחזיות

Tags

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ