photo detail

החלום שלי מאז ומתמיד היה לעבור קורס איפור מקצועי. עוד בתור ילדה קטנה נמשכתי לתחום, כנראה בהשראת אמי, והייתי מתגנבת לחדר השינה של הוריי, פותחת את המגירה העליונה ומורחת את כל האיפורים של אמא על הפנים שלי, ובדרך גם על כל שידת הטואלט. זה תמיד היה נגמר באמא או אבא שמחביאים הכל גבוה מעל הארון, עד הפעם הבאה.

למסיבות של כיתה ז' בבית הספר כבר הלכתי מאופרת טיפ – טופ, מה שתמיד גרם לבנים בכיתה שלי להתרחק ממני, ולבנים בכיתות הגבוהות יותר להימשך אלי. בתיכון כבר איפרתי את כל החברות הטובות ובפורים בכלל הייתי להיט. ובכיתה י"ב כבר היתה לי ערכת איפור מקצועי פר – אקסלנס שקיבלתי מתנה מהדודה רות בקליפורניה.

בתי ספר ללימודי איפור מקצועי

באופן טבעי, ולחוסר הפתעתם של כולם, ברגע שהשתחררתי מהצבא התחלתי לברר על קורס איפור מקצועי. אפילו אני הופתעתי, יש המון בתי ספר – איל מקיאג', ירין שחף, מיקי בוגנים, בועז שטיין, גיורא שביט ואלה רק חלק מהשמות.

על פי התרשמותי, כל בתי הספר לאיפור טובים ומקצועיים, וכל אחד ואחת יכולים לבחור קורס איפור ספציפי המתאים להם – מבחינת היקף השעות, נושאי הלימוד, הטבות שונות וכו'. חלק מהקורסים מעניקים משקל רב יותר לאיפור אישי, חלק לאיפור כלות, חלק לאיפור לטלוויזיה וקולנוע וכן הלאה.

קורס איפור מקצועי: לא לבנות בלבד

לא סתם אני אומרת שזה מתאים לכל אחד ואחת. יותר ויותר גברים לוקחים קורס איפור מקצועי כדי להתחיל קריירה בעולם האיפור. אפילו אני עצמי נרשמתי לקורס יחד עם ידיד טוב שלי, ולכל הסטריאוטיפיקנים שבינינו – הוא סטרייט לחלוטין, ואף היה אחד המצטיינים.

למי מיועד קורס איפור מקצועי

עבור חובבי התחום, קורס איפור מקצועי הוא הזדמנות נהדרת לרכוש מקצוע איכותי בלי לבזבז שנים רבות ושכר לימוד גבוה על תארים אקדמיים. נכון, בסיום הקורס תקבלו תעודת הסמכה ולא תואר, אבל בהשקעה של מספר חודשים, אתם כבר יכולים להתחיל לעבוד. מכוני קוסמטיקה, רשתות פארם, סלוני כלות ואפילו תעשיית האופנה והטלוויזיה יקלטו אתכם בזרועות פתוחות.

נושאי לימוד עיקריים

בין הנושאים הנלמדים בקורס איפור: איפור כלות, איפור ביוטי, סגנונות איפור שונים, התאמת איפור לעור הפנים, איפור עצמי, היכרות עם סוגי עור שונים, מבנה הפנים, איפור עיניים, איפור לתיקון פגמים, איפור לגברים, איפור נשים בוגרות, איפור מוגזם לדראג-שואו, איפור לצילום, איפור במה, איפור לפי תקופות, איפור גוף, סטיילינג ועוד.

מדוע קורס איפור מקצועי מומלץ

אני אולי משוחדת, אבל גם בעין אובייקטיבית מדובר במקצוע נהדר שפותח בפניך אפשרויות רבות, הן כמקצוע והן כתחביב. בזמן הלימודים נוח מאוד לשלב עבודה או אפילו לימודים מקבילים לתואר אקדמאי. העבודה עצמה יצירתית, נעימה, אפילו ההכנסה לא רעה. לא סתם אומרים כי קורס איפור מקצועי הופך את החיים של כולנו ליפים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

חשיפת עתיד בגדי האופנה לנשים: מגמות 2024 ותחייתן
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר