photo detail

לימודי עיצוב אופנה באשר הם, מספקים כיום אפשרות מרתקת ומלאה אתגרים עבור חובבי האומנות. למעשה, מדובר במסלול לימודים מהפופולאריים ביותר כיום – ולראייה אלפי המועמדים לחוגים השונים מידי שנה. כאן בארץ המגמה הזו מורגשת בעיקר בשנים האחרונות אך בחו"ל, במקומות שנחשבים למרכזי אומנות בינלאומיים, מדובר בשגרה של עשרות ואף מאות שנים.

בתי ספר ללימוד עיצוב אופנה בחו"ל – אלו שנחשבים ליוקרתיים ביותר – זוכים לכמות פניות אדירה מידי שנה. מספר המועמדים הוא עצום, בעיקר משום שהמתדפקים על שערי המוסדות הללו מגיעים מכל מקום בעולם. והמשמעות: גם אתם יכולים ללמוד עיצוב אופנה בחו"ל, השאלה היא היכן תרצו לעשות זאת.

עיצוב אופנה בארה"ב

נדמה שזו האפשרות הטבעית: ידוע כי רמת הלימודים האקדמיים בארה"ב גבוהה מאוד. ידוע שמרכז התרבות, הזוהר והפרסום נמצא גם הוא בארה"ב – בדגש על הוליווד וניו יורק כמובן. בשני המקומות הללו, ובעוד רבים אחרים ברחבי ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אפשר ללמוד עיצוב אופנה – בין אם לימודים אקדמיים או לימודי מקצוע (קורס עיצוב אופנה).

הבחירה בארה"ב תהיה טבעית יותר לרוב האנשים, משום שהלימודים נעשים באנגלית וכך גם שפת הדיבור כמובן. לימודים במדינה זו יהיו קלים יותר, אם כך, משום שתקופת ההסתגלות למקום תהיה לרוב קצרה יותר.

עיצוב אופנה בצרפת

ולמרות זאת, נדמה כי בירת האומנות העולמית כיום היא צרפת. המקום בו צמחו מיטב מעצבי האופנה – ז'אן פול גוטייה, ג'יבנשי, קוקו שאנל, איב סן לורן ועוד שמות רבים – הוא המקום המושלם עבור לימודי עיצוב אופנה.

מי שרוצה ללמוד עיצוב אופנה באווירה הטובה ביותר ולינוק את השכלתו מהמומחים הגדולים ביותר, צריך לעשות זאת בצרפת – פריז, מארסיי, בורדו ועוד שלל מקומות מחכים לו. אמנם לעיתים ההסתגלות תהיה קשה, בשל קשיי השפה, אך בעבור הטוב ביותר אסור להתפשר.

עיצוב אופנה באירופה באופן כללי

נכון, צרפת היא לא האפשרות היחידה עבור מעצבי האופנה של העתיד. אפשר להצטרף למסלולים יוקרתיים של לימודי עיצוב אופנה גם במילאנו שבאיטליה, בלונדון שבאנגליה ובעוד מקומות רבים נוספים.

גם במדינות הללו תגלו כי האווירה לא ניתנת לתחליף. למעשה, זה בכלל לא משנה היכן תלמדו: גם עיצוב אופנה באסיה מבטיח חוויה בלתי נשכחת, שתותיר בכם חותם בלתי רגיל. כמובן שבמקומות שהזכרנו עד עתה, אל החוויה המופלאה הזו תצטרף גם הרמה הגבוהה של הלימודים, משום שבלי לפגוע באסיה – האיכות האמיתית נמצאת בארה"ב ובאירופה.

מכינה לעיצוב אופנה – הכנה גם להתמודדות עם קשיי השפה

נגענו בנושא זה קודם לכן, ונחזור אליו שוב: קשיי השפה הם הבעיה העיקרית בזמן לימודי עיצוב אופנה בחו"ל. אמנם ישנם מקומות בהם גם יוקר המחייה עלול להוות בעיה (במיוחד במקומות עליהם המלצנו, שנחשבים יקרים יותר מישראל), אך נדמה כי הקושי הגדול ביותר הוא להסתגל ללימודים אשר מתנהלים כולם בשפה זרה.

אחד הפתרונות לבעיה הזו הוא הצטרפות למכינה ייעודית: מכינה לעיצוב אופנה, אשר כוללת בתוכה גם לימודי שפות. במקרים רבים, מכינה כזו תתקיים בתחילה בישראל ובהמשך תתנהל בארץ היעד – מה שיקל עוד יותר על ההסתגלות.

מכינה כזו תכין אתכם בצורה הטובה ביותר לקראת לימודי עיצוב אופנה בחו"ל. עם סיומה, תדעו את השפה המקומית ברמה מספקת, ותוכלו להתרכז בתוכן הלימודי בלבד – שגם הוא, כידוע, לא קל במיוחד. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

RelatedPhotos

<strong>כל הפריטים שאתן חייבות בארון לקראת החורף</strong>
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
המדריך האולטימטיבי לבחירת חזיה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
לוקים ספורטיביים – כי גם שמתאמנים צריך להיות בסטייל
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים לחורף 2023
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
בגדים לחג: הטרנדים והלוק שכולנו צריכים
Comments: 0
Added: Author: שניר לוסטיגמן
מה מומלץ ללבוש בקיץ?
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
טרנדים בעולם האופנה לשנת 2022
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
איפור בעולם האופנה
Comments: 0
Added: Author: מערכת האתר
מהו בעצם סטיילינג?
Comments: 0
Added: Author: אורן שץ